Strony internetowe dla branży medycznej

Posiadanie strony internetowej jest ważnym elementem w budowaniu widoczności w każdej branży, bez wyjątku.

Strona internetowa dla placówki medycznej

Prywatne i publiczne placówki medyczne, tak samo jak inne branże, świadczą przecież usługi dla klientów (pacjentów). Aby móc istnieć i utrzymywać się na rynku powinny dostosowywać się do panujących standardów. Coraz więcej osób poszukujących informacji o usługach medycznych korzysta z pomocy internetu: począwszy od zapytań w jakich miejscowościach przyjmuje poszukiwany specjalista, gdzie znajdują się najbliższe placówki po opinie na temat konkretnych lekarzy.

Które podmioty z branży medycznej powinny zainwestować we własną witrynę? Przede wszystkim:

  • placówki medyczne,
  • gabinety lekarskie,
  • przychodnie podstawowej i specjalistycznej opieki zdrowotnej,
  • szpitale i kliniki,
  • specjaliści prowadzący indywidualne praktyki,
  • przedstawiciele branży farmaceutycznej,
  • medyczne instytuty badawcze.

Strona internetowa to już konieczność? 

W czasie nowych technologii i ogólnej cyfryzacji, brak widoczności w internecie jednoznacznie skazuje firmę na porażkę. Podstawą działania jest więc chociażby prosta wizytówka firmy online - profil w wizytówce Google lub strona typu one page.

Przykład: Znajoma opowiada Ci o problemach zdrowotnych, z którymi borykała się od dłuższego czasu. Na szczęście trafiła na lekarza, który dobrze ją zdiagnozował i pomógł w likwidacji problemu. Podaje nazwę przychodni i sugeruje, by w pierwszej kolejności zadzwonić na recepcję w celu sprawdzenia wolnych terminów. Na następny dzień wpisujesz nazwę w wyszukiwarkę, jednak nie pokazuje Ci się nic konkretnego. Pytanie więc brzmi: W jaki sposób nowy pacjent ma trafić na placówkę medyczną, jeśli nie jest ona widoczna w internecie?

Kolejnym argumentem ZA jest ilość powstających placówek medycznych. Dostępność do prywatnych usług medycznych jest większa. Czasy kiedy na jedną większą miejscowość przypadała jedna przychodnia minęły bezpowrotnie. Również dzięki rozwojowi sieci komunikacyjnej dojazd do sąsiednich miejscowości również nie jest barierą. W XXI wieku sposób zachowania klientów uległ zmianie - przed umówieniem się na wizytę poszukują informacji, opinii w internecie, sprawdzają galerie zdjęć, porównują ceny. Do tego dochodzą jeszcze indywidualne preferencje, które biorą udział w procesie decyzyjnym. 

Jaki cel ma spełniać strona www dla lekarzy?

Strona internetowa dla przychodni lekarskiej przede wszystkim pełni rolę informacyjną. Na stronie mogą znaleźć się najbardziej istotne dla pacjentów informacje. Co może zawierać przykładowa strona dla firmy medycznej?

  • najważniejsze informacje o placówce - jej historia, kiedy powstała, jak się rozwijała,
  • adres - jaka jest dokładna lokalizacja, jak do niej dojechać, czy jest parking,
  • dane kontaktowe - w jaki sposób można się skontaktować, umówić na wizytę,
  • godziny przyjęć - godziny otwarcia przychodni, godziny przyjęć poszczególnych specjalistów,
  • listę świadczonych usług - jakie badania i zabiegi możemy wykonać w placówce,
  • listę lekarzy pracujących w obiekcie,
  • aktualnie obowiązujący cennik.

Bardziej zaawansowane strony mogą posiadać możliwość rejestracji online. Dzięki takiej opcji pacjenci nie muszą stać w kolejkach do rejestracji albo wyczekiwać wolnej linii telefonicznej w celu połączenia się z recepcjonistką. Taka forma może korzystnie wpłynąć na wskaźniki sprzedaży.

Nasze realizacje stron www dla branży medycznej

Niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności, zawsze w pierwszym etapie przeprowadzamy z klientem wywiad; do jakich celów potrzebuje strony internetowej, jakie treści mają znaleźć się na stronie - podsumowując, jaki jest cel posiadania własnej witryny w internecie? Następnie sporządzamy obszerną dokumentację podsumowującą przebieg poszczególnych etapów prac. Dość szeroko opisaliśmy te zagadnienia w naszym blogowym artykule o tym, w jaki sposób tworzymy strony internetowe. 

Posiadamy doświadczenie w budowie witryn internetowych dla placówek medycznych z Lubina i okolic. Niektóre realizacje objęte są klauzulą poufności. Dla jednego z klientów oprócz strony internetowej, stworzyliśmy również system naliczający pensje dla wszystkich pracowników placówki medycznej. W tym roku (2022) oddaliśmy do użytkowania stronę www dla Polskiej Przychodni - zakład placówek medycznych działający na terenie Anglii. Klikając na zdjęcie zostaną Państwo przekierowani na stronę główną Poland Medical.

widok-glownej-strony-polska-przychodnia

A o tym piszemy na naszym blogu

Używamy plików tekstowych zwanych „cookies” („ciasteczka”), by uczynić naszą stronę łatwiejszą w użytkowaniu. Dowiedz się więcej.

x