Materiały reklamowe - akcydensy

Pomimo, że od wielu lat materiały reklamowe przyjmują najczęściej formę elektroniczną, forma drukowana nadal stanowi ogromną część kampanii reklamowych wielu firm. Nic dziwnego! To, co w sieci może zniknąć i zostać zapomniane, pozostaje na papierze. W idea4me oferujemy profesjonalne materiały reklamowe do druku.

Jak zrobić wizytówki?

Według nas to zadanie dla profesjonalistów. Papier firmowy, wizytówki do druku, ulotki, katalogi, teczki papierowe i inne materiały reklamowe doskonale sprawdzają się jako forma marketingu, powinny być zatem wynikiem szerszego zakresu prac, niekoniecznie opartego na tym, „co mi się podoba”. Poza walorami estetycznymi, materiały reklamowe powinny odznacz się zaletami praktycznymi. Papier firmowy czy teczki na dokumenty są użytkowane na co dzień, dlatego na długo zapadają w pamięć klientów, pracowników i partnerów biznesowych. Z kolei wizytówki do druku i pozostałe akcydensy to klasyczna, elegancka propozycja, która chyba nigdy nie straci efektywności i swego znaczenia w promocji marki.

Dlatego to zadanie warto powierzyć profesjonalistom. Nad projektem graficznym i treściami powinien czuwać zespół doświadczonych ekspertów. Materiały reklamowe wykorzystywane są nie tylko w celach czysto marketingowych. Pełnią zarazem rolę informacyjną w zależności od ich typu, czyli są elementem brandingu. Na akcydensach umieścić można zarówno hasła reklamowe, jak i opis oferty. A dzięki odpowiednio zaprojektowanym treściom, potencjalny klient lub partner biznesowy ma skróconą drogę poszukiwania odpowiednich dla siebie rozwiązań, co w prostej linii przekłada się na szybciej podejmowaną decyzję o współpracy lub choćby kontakcie.

Materiały reklamowe a wizerunek i rozpoznawalność marki

Proces tworzenia akcydensów różni się zależnie od tego, czy identyfikacja wizualna marki jest już gotowa czy też nie. W pierwszym przypadku wizytówki i inne materiały reklamowe są dostosowane do istniejącej już koncepcji identyfikacji wizualnej, z zastosowaniem przekazanej przez firmę księgi znaku.

Gdy materiały marketingowe stanowią element brandingu, tworzone są od podstaw, wraz z księgą znaku. Odpowiednio przeprowadzony branding pozwala budować rozpoznawalność marki zarówno w sieci, jak i na żywo. Niezwykle ważne jest, by elementy prezentujące markę tworzyły spójną całość. Szeroko pojęty projekt identyfikacji wizualnej różni się zależnie od charakteru marki, rodzaju i stylu oferowanych usług czy dóbr oraz oczekiwań grupy docelowej. Ile kosztuje projekt wizytówki czy innych materiałów marketingowych? Ceny ustalane są indywidualnie, zależnie od zakresu działań.

Jak zaprojektować efektywne materiały reklamowe?

Można samodzielnie – mnogość narzędzi pozwalających własnym sumptem tworzyć nie tylko akcydensy, ale i strony www, czy sklepy online jest wręcz przytłaczająca. My zapraszamy jednak do skorzystania z oferty idea4me - tworzymy z myślą o zadowoleniu klientów naszego klienta.

Sprawdź także nasze realizacje

Używamy plików tekstowych zwanych „cookies” („ciasteczka”), by uczynić naszą stronę łatwiejszą w użytkowaniu. Dowiedz się więcej.

x