Strona internetowa to nie tylko wizytówka firmy w sieci. Strony www są tworzone dla osiągnięcia konkretnych celów. Określenie założeń jest konieczne również ze względu na późniejszą analizę wyników.
Dlatego prace nad tą realizacją rozpoczęliśmy od rozmów z klientem, z myślą o wyszczególnieniu celów oraz metod ich osiągnięcia. W tym przypadku obok funkcji informacyjnej i marketingowej niezwykle istotnym celem stało się zachęcenie potencjalnych klientów do kontaktu.
Strona www pierwszym kamieniem milowym w rozwoju firmy
Projektując stronę główną zwróciliśmy szczególną uwagę na odniesienie do formularza kontaktowego. Na sliderze umieściliśmy jaskrawą zachętę do skorzystania z tej funkcji. Sama treść została zaakcentowana dzięki zastosowaniu żółtego, rzucającego się w oczy tła. Po kliknięciu w odnośnik klient jest kierowany do podstrony zawierającej formularz.
Zadbaliśmy również o czytelność samego formularza. Podstawową zaletą zastosowanego przez nas rozwiązania jest możliwość wyboru tematu, co nie tylko ułatwia potencjalnemu klientowi ukierunkowanie zapytania ofertowego, ale także przyspiesza obsługę klienta po stronie firmy Polkon.
Na ekranie startowym strony internetowej oczy rzuca się przede wszystkim slider - element niezbędny na każdej nowoczesnej stronie www. Na sliderze widać zachęcające, autentyczne fotografie dotychczasowych realizacji. W branży budowlanej ta autentyczność jest niezwykle ważna! Skrót opisów klucozwych usług oraz zaprezentowanie realizacji w formie karuzeli sa jedynymi treściami strony głównej. Dzięki selektywnemu podejściu do prezentowanych informacji, strona główna jest z jednej strony bardzo przejrzysta, z drugiej jednak dostarcza niezbędnych informacji na temat zakresu usług firmy Polkon. To prosty zabieg, który motywuje klienta do dalszych poszukiwań na stronie.
Nie bez znaczenia jest również pozycjonowanie, którego wybrane elementy stały się przedmiotem tego zlecenia. Pozycjonowanie stron internetowych odbywa się na wiele sposobów: od SEO, poprzez Google Ads po marketing szeptany i wiele innych działań. Stronę internetową Polkon wypełniliśmy jakościowymi treściami, co jest kluczowym elementem walki o wysokie miejsca w wyszukiwarce. Treści są poprawne pod względem gramatycznym, stylistycznym i merytorycznym. Ponadto opisy zawierają słowa kluczowe. Zadbaliśmy także o linkowanie wewnętrzne, budująć sieć połaczeń między różnymi treściami tak, aby potencjalny klient z łatnością poruszał się pomiędzy nimi. Wszystko to sprawia, że potencjał tej wizytówki internetowej w dalszych działaniach SEO jest większy.
Intuicyjna w obsłudze strona internetowa
Oferta firmy Polkon jest niezwykle szeroka, tym samym strona internetowa jest przepełniona informacjami. Mimo to opracowaliśmy nawigację tak, by była maksymalnie uproszczona. Projektując menu zadbaliśmy o to, by zainteresować klienta ofertą postrzeganą jako całość. Po najechaniu na dowolny element menu wyświetlają się wszystkie kategorie. Co więcej, nawigacja podąża za użytkownikiem - wykorzystanie wędrującego paska menu sprawia, że potenckajlny uzytkownik serwisu internetowgo może z łatwością przejść do innej usługi. Natomiast po wybraniu jednej z kategorii, pozostałe wyświetlają się w pasku po lewej stronie, co dodatkowo ułatwia poruszanie się po witrynie.
Projekt graficzny strony internetowej Polkon jest szczególnie przyjazny dla użytkownika. Zastosowaliśmy białe tło, które nie rozprasza uwagi odwiedzających. Niebiesko-granatowy design nawiązuje do logotypu marki, a ponadto kojarzy się z klasyką, nowoczesnością, solidnością. Całość jest dostosowana do urządzeń mobinych - to niezwykle ważne, dlatego nigdy tej kwestii nie pomijamy.