Kaspa to polski producent lamp tworzonych w ramach zróżnicowanych stylistycznie kolekcji. W ofercie dostrzec można przede wszystkim świeżość i jakość designu. Dlatego dołożyliśmy starań, by projekt strony www odzwierciedlał ten sznyt.
Strona internetowa firmy Kaspa pełni rolę wirtualnej wizytówki firmowej, stanowiąc jednocześnie odnośnik do sklepu online. Dlatego projektując tę stronę www połączyliśmy walory praktyczne i marketingowe z estetycznymi. Udało nam się uzyskać efekt blichtru, tak ważny w przypadku tej branży!
Strona internetowa jako wizytówka w sieci
Stronę internetową marki Kaspa zaprojektowaliśmy z myślą o szeroko pojętej rozpoznawalności marki. Chcąc zaakcentować walory oferty postawiliśmy na lekkość, elegancję i szczyptę luksusu. Ze względu na estetykę lamp Kaspa postanowiliśmy je maksymalnie wyeksponować. Dlatego na pierwszym planie zaprezentowaliśmy slider, a na nim stylowe zdjęcia aranżacyjne, nawiązujące do konkretnych kolekcji. Zainteresowany klient jest kierowany bezpośrednio do listy produktów danej serii. W tym celu wystarczy kliknąć w fotografię, zatem opcja ta jest bardzo intuicyjna! Nie mogło zabraknąć również wizytówki z odnośnikiem do sekcji „o nas”. Kolejno prezentowane są przykładowe produkty z linkami do poszczególnych podstron. Na tym przykładzie widać doskonale, jak aspekty marketingowe i praktyczne wzajemnie się uzupełniają.
Graficzny projekt strony www dostosowaliśmy również do stylistyki logotypu. Branding i jednolita identyfikacja wizualna mają bowiem ogromne znaczenie, gdy chodzi o promocję marki - również w sferze internetu. Zatem grafika oparta jest o minimalistyczną kreskę, będąc jednocześnie uzupełnieniem logo i ramą dla prezentowanych fotografii. Dzięki zastosowaniu uniwersalnego, białego tła uwaga użytkownika skierowana jest na produkty.
Czytelna prezentacja, czyli strona www dla producenta
Strony internetowe producentów są pełne informacji dotyczących oferowanych wyrobów. W przypadku marki Kaspa odwiedzający ma do czynienia z wieloma zróżnicowanymi kolekcjami produktów. Dlatego kluczowe okazało się czytelne menu. Na pasku startowym umieściliśmy kategorie budzące największe zainteresowanie wśród odwiedzających, a więc produkty, informacje dla architektów, katalog, szczegóły dotyczące dystrybucji oraz kwestie związane z RODO. Co ważne, po najechaniu na zakładkę „produkty” klient nie gubi się w nadmiarze propozycji - nazwy poszczególnych kolekcji zaprezentowane są na jednym, obszernym tle. Dodatkowo, zastosowaliśmy wyrazistą, prostą czcionkę. Dzięki temu nawigacja jest maksymalnie uproszczona.
Projektując poszczególne podkategorie mieliśmy na uwadze wielość szczegółów i informacji dodatkowych udostępnianych klientom. Zatem na panelu produktu dostępne są odnośniki do specyfikacji i modeli 3D oraz link kierujący do sklepu. Użytkownik może więc zapoznać się z pełną ofertą jeszcze przed podjęciem decyzji o zakupie. To niezwykle ważne, gdy chodzi o akcesoria stosowane w aranżacji wnętrz. Wybór oświetlenia nie jest podejmowany w sposób przypadkowy, lecz po uprzedniej analizie zalet konkretnego rozwiązania.
Dla wielu odwiedzających niezwykłe znaczenie ma aktywność w mediach społecznościowych. Facebook i Instagram stały się ważnym elementem budowania rozpoznawalności marki w sieci. Dlatego w widocznym miejscu strony www umieściliśmy linki do portali społecznościowych.
Strona internetowa dla firmy Kaspa to doskonały przykład minimalistycznej wizytówki internetowej. Możliwość prezentacji marki, budowa renomy i rozpoznawalności w sieci, prosta ścieżka prowadząca do sklepu internetowego - wszystko to jest możliwe za pośrednictwem jednej, dobrze zaprojektowanej witryny.